20‏/08‏/2011

سعر الايباد فى مصر 2011 - ipad price in egypt 2011

سعر الايباد فى مصر 2011 - ipad price in egypt 2011, سعر الايباد فى مصر 2011, سعر الايباد فى مصر
بسبب تعدد الاستفسارات حول سعر اى باد فى مصر قررنا طرح هذا الموضوع والزى يحتوى على اخر اسعار للاى باد فى الاسواق المصرية

Apple iPad WI-FI
3G 16GB : 5,399 L.E
3G 32GB : 6,149 L.E
3G 64GB : 6.599 L.E

هناك 42 تعليقًا:

غير معرف يقول...

حلو كتيييربس غالي اكتر

لوزان يقول...

ايييييييييييييييييييييييييه السعر الخرافى ده دى ارقام فلكيه الرحمه يا رب و انا الى كنتناويه اجيبه مالو الموبيل و الله ما غلط و لا كفر

غير معرف يقول...

عندك حق يا خويه

غير معرف يقول...

انا هجيبه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

omaco يقول...

بالعكس حقه فيه حتى هوا ابداع

غير معرف يقول...

صح مالو الموبيل مش بيشتكي وحنين علي قد ادينا

غير معرف يقول...

متميز بس غالي

غير معرف يقول...

غالى اوى

غير معرف يقول...

صح مالو الموبايل

غير معرف يقول...

غالي اوييييييييييييييييييييييي

غير معرف يقول...

ماترخصو شوية عشان نشترية

oshy يقول...

الاسعار فى الاجهزة كل ما ينزل موديل احدث كل ما الاقديم ينزل سعرة استنو علية شوية

غير معرف يقول...

نفسى فى واحد حموت عليه بالله عليكم رخصوه شويه وارحموا الغلابة اللى زينا يعنى خلوه ب 900 جنيه كده اشطة وفلة شمعة منورة

غير معرف يقول...

الغالى ثمنه فيه

غير معرف يقول...

الغالى ثمنه فيه

غير معرف يقول...

الغالى ثمنه فيه

غير معرف يقول...

تقنيه ايه بس ده جهاز واو بس سعره يععع اوي بالنسبه لامكانياته طبعا ده بعي عن حجمه و انه تتش هو لا يمتاز بالليونه ال الب توب احسن كتيييييير و نفس السعر انا ابقى متخلف لو جبته

غير معرف يقول...

تقنيه ايه بس ده جهاز واو بس سعره يععع اوي بالنسبه لامكانياته طبعا ده بعي عن حجمه و انه تتش هو لا يمتاز بالليونه ال الب توب احسن كتيييييير و نفس السعر انا ابقى متخلف لو جبته

غير معرف يقول...

حرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام انا هاموت و اجيبوا رخصوا انشاله 1000 حرام حسبى الله و نعم الوكيل فيكو ي ولاد ال............. انتوا عارفين

غير معرف يقول...

very expinsive

غير معرف يقول...

اخره وقعة على سيراميك وكل سنة وانتو طيبين ومع زلك نقول برضو الغالي تمنو فيه وانا زي يزي الجمميع هموت عليه حرااااااااااام فيه ب 2000 جنيه طيب هو ب 2000 درهم هنا يبقى 3 مش 5

غير معرف يقول...

ايه الااسعار دي ده انا اجيب مجموعة لاب توب احسن

غير معرف يقول...

haram da elmafrod ekon hedet nagahe ked baba mes haegebo :( :(

Hania يقول...

3la fekra se3ro 7elw awiiiiiiiiiiiiiiii w msh 8aly 5ales

Unknown يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

يوجد أيباد معي إستعمال شهرين بحاله الزيرو واعرضه للبيع بسعر نهائي 2600 جنيه مصر
للإستعلام والمتابعه ارجو الإتصال
يحيي ربيع
01289330954

غير معرف يقول...

كان نفسى اجيبه بس هسرف نظر عن هزا الموضوع لانه غالى جدى مفيش حاجه للغلابة حرااااااااااااااااااااام

غير معرف يقول...

هحاول

غير معرف يقول...

غالي اووووووووووووووووووووي رخصو
ب1200ج

غير معرف يقول...

غالى جدا جدا جدا بجد حرام قوى مايستهلش كل ده

غير معرف يقول...

انا عايز اجيب 64 جيجا بس راخصوه شويه انا اخرى 4000 جنيه اكتر مين كده يبقى حماده بالجنزبيل

غير معرف يقول...

حراااااااااااااااااااااااااام عليكم رخصوا شوية أنا نفسي يبقي عندي واحد

غير معرف يقول...

الجلكسى تاب احسن وارخص وكمان فى خط

غير معرف يقول...

احيهدا انا شارى واحد جنيه
1100

غير معرف يقول...

ابه الرقم ده انا اشترى ثلاجه احسن من الاى باد مش اصلا ممكن يكون صينى

محمد يقول...

غالي ممكن تقصيط....


محمد يقول...

ممكن تقصيط...

Unknown يقول...

غالي اوي بس عرفكره في ب2000 وفي ب3000 وفي ب4000 وفي به

Unknown يقول...

غالي اوي بس في ب2000 و في ب3000 وفي ب4000 والله انا صحبي جيبو ب2000

غير معرف يقول...

ya gma3aa ale 3aeza aibad enzal egeboo man al sodayaa

غير معرف يقول...

غالي فحت انا احسناى اجيب xbox 360

غير معرف يقول...

يستاهل

غير معرف يقول...

غالى اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

إرسال تعليق

أسعار الهواتف