18‏/07‏/2011

برامج سامسونج ستار واى فاى تحميل برامج سامسونج ستار واى فاى S5230W

برامج سامسونج ستار واى فاى تحميل برامج سامسونج ستار واى فاى S5230W
لعشاق السامسونج الان تقدر تحمل برامج سامسونج ستار واى فاى S5230W مجموعة من البرامج والتطبيقات الرائعة والجديدة الخاصة بجهاز السامسونج  ستار واى فاى والاهم من ذلك ان مجموعة البرامج برابط واحد سريع التحميل ومباشر وتشمل البرامج الاتية:
برنامج القران الكريم لسامسونج S5230W والبرنامج يمكنك من ترجمة القران الكريم باللغة الانجليزية
برنامج Opera mini  اوبرا مينى لتصفح الانترنت لسامسونج ستار واى فاى
برنامج التقوويم القمرى lunar calendar
برنامج القاموس SlovoEd Dictionary
برنامج Evan mp3 player مشغل mo3 لسامسونج Samsung S5230W Star WiFi 
برنامج Picasa Photo Browser متصفح الصور برنامج وتطبيق بيكاسا لسامسونج S5230W
برنامج الدى جى Dj Mixer
برنامج لتصفح الانترنت Ucweb 7.3
برنامج تنزيل وتحميل الفيديو من اليوتيوب youtube downloader لجهاز S5230W 
برنامج قص وتقطيع mp3 على سامسونج ستار واى فاى mp3 cutter
تطبيق الحماية من الفيروسات برنامج S5230W كاسبرلسامسونج S5230W
برنامج تجميع مقاطع واشرطة الفيديو فى مقطع واحد على جهازك Top Videos
 برنامج لتشغيل الفيديوعلى اليوتيوب My Youtube Player لسامسونج استار واى فاى
الترخيص/ License : مجانى-free and free-to-try
التوافق: سامسونج ستار واى فاى S5230W
الحجم: (4.7 MB)
www.mediafire.com

هناك 52 تعليقًا:

غير معرف يقول...

انا بدي احمل علي سماسونج 5230 من اليوتيوب مش عارف كيف احمل اذا بتسمحو ساعدوني

غير معرف يقول...

ليش مش بترفوارجوكم دلوني كيف

غير معرف يقول...

ارجوكم ساعدوني كيف احمل من اليوتيوب علي سماسونج

غير معرف يقول...

انتظر سوف يتم اضافة البرنامج

غير معرف يقول...

برنامج التحميل من اليوتيوب سماسونج 5230
رابط التحميل تفضل
http://www.mediafire.com/?571257k7ttm05hg

غير معرف يقول...

بصراحه انا مش عارفه اتعامل مع موبايل سامسونج خالص خاصه ستار تو مش عاره اعرفه على الكمبيوتر ومش عاوز يقرا اى ملف فيديو مش عارفه اعمل ايه وانا جايبه الموبال جديد

غير معرف يقول...

اقرأى كتيب الارشادات بعنايه وهتلافى فيه كل حاجه

غير معرف يقول...

كيف احمل الواي فاي ع جوال سامسونج

غير معرف يقول...

ممكن تعرفيه من خلال ال cd الملحق به عن طريق تصطيب البرنامج اللى بداخلها وان شاء الله هيفتح كل حاجه حتى الاسماء اللى على التلفون والرسائل هتظهر

خالد يقول...

شكرا الكم البرامج اللي انا عاوزها موجودة

غير معرف يقول...

شكرااااااااااااااااااا

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركته ممكن برنامج viper لموبايل سامسونج ستار

محمود ابو عبدالله يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركته عليكم جميعا اخوانى لوسمحت ممكن برنامج viperسامسونج استار وشكرا جزيرا

غير معرف يقول...

مفيش تحميل وين التحميل

غير معرف يقول...

ابي برامج للجوال هذااااااااااااا بسسسسسسسسسسسسسسرعه

غير معرف يقول...

شكرااااااااا جداااااااا

غير معرف يقول...

الف شكر ياباشا ونتمنى المزيد

غير معرف يقول...

ارجوكم ساعدوني كيف احمل من اليوتيوب علي سماسونج

غير معرف يقول...

شلون التحميل

غير معرف يقول...

مش عارف انزل العاب على جوالي سامسنك ستار

mina يقول...

انا عايز برنااااااامج القاموووس لموبيل سامسونج ستار

mina يقول...

انا اموت و احمل برنامج القاموس لموبيل سامسونج ستار بجد عايز حد يسعدنى يا جدعان

mina يقول...

انا عايز احمل برنامج القاموس لموبيل سامسونج ستار

غير معرف يقول...

متشكر جدا على مجهودتكم بس انا كنت اتمنا ان اجد القاموس من انجليش للعربى

غير معرف يقول...

hoa fen rabt 2l t7mel

غير معرف يقول...

كيف احمل الواتس اب ماعرفت كيف ؟؟؟؟؟

غير معرف يقول...

لم أفهم طريقة التحميل

غير معرف يقول...

الواتس اب مايتحمل هنا ولا كيف؟

غير معرف يقول...

جميل جدا

غير معرف يقول...

ماشي انا بدي اشتري مين بيعطيني حقوا

غير معرف يقول...

ممكن اعرف بيش السامسونج ستار في العراق

غير معرف يقول...

مرحبا . انا عندي سامسونج ستار وا فاي ..

برنامج التلفون ضاع وابي انزله من الانترنت يصير ؟

غير معرف يقول...

شكرا للمساعدة

غير معرف يقول...

ارجوكم كيف احمل برنامج واي فاي

غير معرف يقول...

كيف التحميل

غير معرف يقول...

موافق

غير معرف يقول...

حلو حلو خلو

غير معرف يقول...

انا احمد السيد انا مش لاقي اي برنامج خالص ممكن اي حد يدليني

غير معرف يقول...

انا عايز اعرف لو عندى موبايل سامسونج ستار من غير واى فاى ينفع انزله ولو ينفع انزله ازاى معلش شكرا انا محتاج الواى فاى قوى

غير معرف يقول...

فين رابط التحميل

غير معرف يقول...

من فضلكم أنا عندي جوال سامسونغ ستار واي فاي ومش عارفة كيف أسجل فية المكالمة حاولت بس مالقيتها أرجو منكم أعزائي تدلوني وإدا فيه حيل جديدة في هدا الجوال تزودوني بيها وجزاكم الله كل الخير ......ميرسي

غير معرف يقول...

أصدقائي أبيكم تعلموني كيف أسجل المكالمة في تلفون سامسونغ ستار واي فاي وغلى توجد خدعات جديدة وما نعرفها دلوني

white ghost يقول...

يا جماعه ضرورى انا محتاج برنامج واتس اب لسامسونج ستار ياريت اللى يعرف يقولى

Unknown يقول...

مشكوررررررررررررررررررررررررررر

غير معرف يقول...

انا حملت البرامج على الحاسوب لكن كيف اثبتها على موبايلي بليييييز الرد

غير معرف يقول...

انا عايزة برنامج الواتساب

غير معرف يقول...

انا عندي الواي فاي بس عند دخولي الشبكة لا يعمل مع اني متصل مالحل ..........

steve يقول...

niice thank you

غير معرف يقول...

بدي احمل برنامج يفتح الانترنت بدون تكلفة لجوال Samsung 3312 dous

غير معرف يقول...

انا معايا سامسونج استار عادى
هل فيه برنامج احوله لواى فاى؟؟

غير معرف يقول...

السلام عليكم انا عندي تلفون سامسونج ستار وايفاي بفتح نت وكل شي عن طريق الويرلس وبكون في نت بس مابفتح صفحت النت عندي مع العلم انه بكون متصل بالنت افيدوني لووو سمحتو

غير معرف يقول...

مرحبا انا بدي طريقة اخلي جوالي Samsung c3312 Dous يفتح انترنت بدون ما يسحب مصاري

إرسال تعليق

أسعار الهواتف